Se kdaj počutiš preobremenjen? Imaš preveč obveznosti in se ti zdi, da je dan prekratek? Se kdaj sprašuješ, kako lahko nekateri ljudje naredijo tako veliko v enem dnevu, tebi pa vedno zmanjkuje časa? Konec koncev imamo vsi na razpolago 24 ur na dan, od nas pa je odvisno, kako jih bomo izkoristili.

Uspešni ljudje bolj učinkovito izkoristijo svoj čas. Zavedajo se, da je čas omejen, zato se trudijo vsak dan maksimalno izkoristiti za doseganje svojih ciljev in izpolnjevanje obveznosti. Od tega, kako učinkovito koristimo svoj čas, je odvisna tudi kvaliteta našega življenja. Z večjo učinkovitostjo se nam sprostijo dodatne ure v dnevu, ki jih lahko izkoristimo za prijetno druženje in uživanje s prijatelji in z družino, ali za svoje hobije in ostale želje, ki jih želimo izpolniti. Uspešni ljudje se stalno trudijo biti še bolj učinkoviti, zato dosegajo tudi čudovite rezultate na vseh področjih svojega življenja.

Vsak se lahko nauči učinkovito upravljati svoj čas, če ima željo in dovolj močno motivacijo. Ker gre za ustvarjanje novih navad, moramo na tem delati vsak dan, da ne zdrsnimo nazaj v staro navado zapravljanja časa. Dejstvo je, da, bolj ko smo neorganizirani, več stresa vsakodnevno doživljamo v življenju. Zato je zelo pomembno, da planiramo svoje dnevne aktivnosti in dajemo prednost stvarem, ki so pomembnejše.

Za pomoč je tu sedem korakov, kako postati bolj učinkovit in uspešen:

1. Odloči se, kaj natančno hočeš.
2. Napiši in v čim več potankostih opiši, kaj hočeš.
3. Postavi si rok, do kdaj hočeš to doseči.
4. Naredi seznam, kaj vse moraš storiti, da boš dosegel zastavljeni cilj.
5. Organiziraj svoj seznam po vrstnem redu – kaj moraš storiti najprej in kaj kasneje. Tako ustvariš načrt dela.
6. Takoj se loti dela! Ne odlašaj!
7. Vsak dan naredi nekaj s svojega seznama. Ne izpusti niti enega dneva. Ko boš vsak dan delal v smeri doseganja svojega cilja, boš ogromno naredil in svoj cilj hitro desegel. Bolj boš ponosen nase in imel boš še več zagona za doseganje naslednjih ciljev!

(Povzeto po Brian Tracy: The Phycology of Time Management)